გაკვეთილის მთავარი თემა
|
კახეთი
|
სწავლების საფეხური
|
დაწყებითი
საფეხური ,V კლასი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
მოსწავლე-28
სსსმ მოსწავლე-4
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
.მოსწავლეს შეუძლია გამოიყენოს და შექმნას ინფორმაციის
გადმოცემის სხვადასხვა საშუალება (ცხრილი,
გრაფიკი, ფოტო, სქემა, ჩანახატი).
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
1.მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს კუთხის გეოგრაფიული ობიექტები დასახლებების ტიპებთან.
2. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს მხარის
კულტურული ძეგლები და იმსჯელოს მათ მნიშვნელობაზე.
3. მოსწავლეს შეუძლია აღწეროს საქართველოს
მოსახლეობის კულტურათა მსგავსება-განსხვავებების გამოვლინებები.
|
წინასწარი ცოდნა
|
1 იყენებს პოლიტიკურ
რუკას/ატლასს და ამოიცნობს საქართველოს მხარეებსა და სამხარეო
ცენტრებს;
2.არჩევს და იყენებს საჭირო ინფორმაციას თემატური რუკებიდან.
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
მოსწავლეები
შეფასდებიან წინასწარ შემუშავებული შეფასების
რუბრიკის საშუალებით(საკლასო, ჯგუფური,პრეზენტაცია)
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
წიგნი; რვეული; კალამი; ცარცი; დაფა; საქართველოს რუკა
|
გაკვეთილის მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი
|
საორგანიზაციო
საკითხი( 2 წთ)
A ფაზა
მასწავლებელი
იწყებს თხოვნით,დაასახელონ ილია ჭავჭავაძისა და ნიკო ფიროსმანის მშობლიური
კუთხე(3წთ).https://drive.google.com/open?id=0B9-hAh64-HCtRGR5aTFZcHNsOFU
B
ფაზა
გონებრივი იერიშის გამოყენების შემდეგ რუკის დახმარებით
წერილობით ასრულებენ 1-ლ ბულიტიან სავარჯიშოს(6წთ.)
C
ფაზა
პრეზენტაციის შემდეგ(5წთ).ინდივიდუალურად ეცნობიან ქვეთავს“მდენარეობა“წყარო ა-ს (6წთ),1-სავარჯიშოს
(7წთ) ასრულებენ წერილობით პრეზენტაციის(7წთ) შემდეგ ინდივიდუალურად განიხილავენ
ქვეთავს“მოსახლეობა“ და წყარო ბ-ს (7 წთ)
საშინაო დავალება-რის
გაგება გსურთ კახეთის შესახებ?(2 წთ)
|
გაკვეთილის გეგმა
Подписаться на:
Комментарии (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий