შეფასების II კომპონენტი
- საკლასო დავალება
(რუკა,
ცხრილი)
შ ე დ ე გ ე
ბ ი
|
1 - 4 ქ.
|
5 – 7 ქ.
|
8 – 10 ქ
|
რუკის კითხვა
|
წაკითხული ინფორმაცია ერთი/რამდენიმე ელემენტისაგან
შესდგება
|
ესაჭიროება მითითებები,მოპოვებული ინფორმაცია არასრული
და უზუსტოა
|
დამოუკიდებლად და სრულად მოიპოვებს ინფორმაციას
|
ისტორიული
საშუალებების
გამოყენება
|
უჭირს ადეკვატური ინფო.მოძიება.
არასანდოაა
|
ეშლება თემატური დანიშნულება,სრულად ვერ მოიპოვებს
ინფორმაციას
|
ასხვავებს სხვადასხვა ტიპის საშუალებებს
შუძლია ინფ.მოპოვება
|
ისტორიული
საშუალებების
შექმნა
|
სიმბოლოები ძირითადად უზუსტოდაა დატანილი
|
ზოგი სიმბოლო არ არის სათანადო ადგილას დატანილი
|
ინფორმაცია დააქვს სათანადო ადგილას სიმბოლოების სწორი
გამოყენებით
|
ცნებებისა და
ტერმინების გამოყენება
|
ვერ ერკვევა ტერმინებში,ცნებებში
|
ასახელებს ტერმინებს ცნებებს, თუმცა უჭირს მათი განმარტება
|
განმარტავს და ადეკვატურად იყენებს ცნებებს/ტერმინებს
|
მსჯელობა,ანალიზი
საკუტარი აზრის
დასაბუთება
|
არ არის ჩართული საგაკ. პროცესში.უჭირს საკუთარი აზრის
დასაბუთება
|
მსჯელობს, აანალიზებს, თუმცა უჭირს დასაბუტება
|
არ აქვს არგუმენტულად, დასაბუთებულად მსჯელობის უნარი
|
შეფასების რუბრიკა-პრეზენტაცია
კრიტერიუმი
|
1 - 4 ქ.
|
5 – 7 ქ.
|
8 – 10 ქ.
|
თემის გასაგებად წარმოდგენა
|
თემა არ არის
კარგად გამოკვეთილი, ბუნოვანია
|
თემა კარგად
არის წარმოდგენილი, მაგრამ ხდება მხოლოდ
ერთ საკითხზე ფოკუსირება
|
თემა სრულყოფილად
არის წარმოდგენი
|
შემოქმედებითი უნარი
|
საერთდ არ
ავლენს შემოქმედებით უნარს
|
ნაწილობრივ
ავლენს შემოქმედებით უნარს
|
სრულად ავლენს შემოქმედებით უნარს, გამოირჩევა კრეატიულობით
|
საუბარი(გამართულობა
,ტემბრი)
|
უჭირს გამართულად საუბარი
|
საუბრობს გამართულად, მაგრამ არადამაჯერებლად
|
საუბრობს გამართულად, სასიამოვნოდ
|
აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
საერთოდ არ აქვს
აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
ნაწილობრივ ახერხებს
აუდიტორიასთან კონტაქტს
|
აუდიტორიასთან
კონტაქტს სრულყოფილად ამყარებს
|
თვალსაჩინოების გამოყენება
|
საერთოდ ვერ იყენებს თვალსაჩინოებებს
|
ნაწილობრივ იყენებს
თვალსაჩინოებებს
|
ეფექტურად იყენებს
თვალსაჩინოებებს
|
დროის ლიმიტის დაცვა
|
არ იცავს
დროის ლიმიტს
|
ნაწილობრივ იცავს
დროის ლიმიტს
|
დროის ლიმიტი
დაცულია
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий